Ladies&Gentleman

Friday, November 4, 2011

Kanak2 Ribena-kreatif

Assalamualaikum

baru2 ni de stu praduan mwarna diadakn n trbuka utk knk2 brusia 12 tahun kebawah..tarikh tt0pnyerr 31 0kt0ber baru ni..byk gak pnyertaan..tak sangka pndai n hebat2 gak adeq2 kite ni mewarna..canteq sgt..n pemenang p0n dah dipanggil utk ameq hadiah n adeq pmenang ni prlu mghadirkn diri pula utk brtanding di ip0h pula nanti..tahniah yerr..tp tade lak pic yg diwrnakn 0leh adeq pmenang tu utk dtunjukkn at sini..hihi..

tp..lai ader yg lg kreatif n mnareq nak dtunj0kkn..huahuahaha..
dsbbkan ade lg bbrpe b0rang 0r buku lukisan yg ta abesh lg aritu,ape lg g0l0ngan2 kreatif 'ni' tlah mgambil ksempatan utk mnunj0kkn bakat masing2..nak tgk..j0m
-LaiQma trlibat same dlm g0l0ngan ni- hikhikhik :P

sbl0m tu..prhatikan dulu gambar asal yg suci lg murni ni dlu aek..........



ahaaaa..skg j0m tgk ape yg trjd pd 3 pic neh..
pabila tade kjew..kb0sanan melanda..trase punye bakat yg b0sauu..gini lerr jdnyerr
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hahaha..kire jumlah prbezaan klu rajen..canteq an..0rg s0h mewrna,tp g c0nteng2..
bijak2
peace..adi0zzz

5 comments:

cik Kartun said...

hehehe kretif nye budak2 tuu..
d0rang nk tunjuk bakat lebih nmpknye tu

Pondok Usang said...

kanak2 rebina pun.. canteknye lukis.. aku sampai skang tak reti lukis org.. huhu..

EmpayarUtama said...

Diorang lebih minat melukis dari mewarna hahahahah itu bakal arkitek tauuuuuu :)

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...tu la..kreatif sungguh...

otak ligat memikir nak lukis n tulis apa lagi..ehheheh

Shukri Mohd Ali said...

hahaha. bosan memang macam tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...