Ladies&Gentleman

Friday, November 18, 2011

Mencari Kerja.

assalamualaikum
hi semua,slamt hari jumaat ^_^
hri ni lai cuti keje..tp bz memanjang..lai tmankn kakak spupu cri kejew..dr pg lg kua utk g interview..lpas tu,abesh sume tmpt jgk kmi pegi utk mh0n kje..rupenye susa bt0l ek nk cri kje skg ni..tak mmilih lgs0ng p0n,mne yg ade kmi pergi,tp tak dpt2 jgk..haiii..kje ni bile kite xnak ade jew dgr sne sni twaran kje ks0ng,tp bile nk cri skg ni tbe2 xde..xpe lah,rzki ade dmne2 kan..asalkn kite brusaha psti akn dpt jgk..d0akn kakak spupu lai ni dpt kje cpat yerr..tme ksh..:)

0h lai tak smpt nk g tgk2 mne2 yg f0llow lai wat mse skg ni,mekaceh byk2 sbb supp0rt yerr..lai jnji free nty lai akn jenguk2 k0rg blk k..ni p0n balik mkn,s0lat n rest kjap jewrr..japg mau kua blk r0nda2 cri kje2..hehe..


my fren-gravvity

~~pic tade kaitan..lai dbenarkn mncuri pic ini..ni sala satu tade kje p cri kje..kui3 :P

sekian..wassalam

9 comments:

WaniZakaria said...

kak lai,kak lai dah start keje? :) sng x nk dapat kak?

Hanih Borhan said...

memang! pernah alami pengalaman yg sama. kadang2 bukan kita yg memilih, tempat tu yg memilih sangat, haih...

▪imie fetty ms▪ said...

reg job street dear, gomen spa n spp pun okey gak..lambat tu mmg pkr biasa tapi yg penting reg je okey.. kalau rajin add Fb MAS or Air asia.. job pun ok!

cinta siswi said...

gud luck!! blh dpt nye keje tuh..:D

c'axoera said...

inshallah ada rezeki tu nnti

NAZRUL AZAT said...

apakah kaitan lelaki di dalam pic tu dgn sesi mcari keje? ngeee :-)

Shukri Mohd Ali said...

jangan mengalah ya :)

Nafisah Ruslan said...

gudlak ye..

Izzan Zain said...

pic tu ok,orgnya ensem....tp kan lai background kureng sikit....hehe...bf lai erk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...