Ladies&Gentleman

Monday, October 17, 2011

kalau BULAN JATUH keRIBA

Assalamualaikum..

ahaaaa..m0od skg : excited,nerv0us..daydreaming je lbh..haha
0ke,apbla mgenangkn nseb diri lai skg yg mseh bl0m brjaye mndpt krjye yg ttap..mseh lg tak mju2..huh bak kate mak, "menganggor la kau at petr0nas tu"..eh,bkn mgangg0r la mak,krje an tu..tp ttap dianggap sbgai pgangg0r jgk..huhu..
sjak da grads ni,prsaan ingin mmper0leh kje (mgikut klayakn lai) sgt mmbuak2..mcm2 tmpt da apply..tp tade jgk kne pggil2..bl0m rezeki la tu..sabar2..insyaAllah,nty2 ade la tu an,asalkn tr0skn brusaha n mm0h0n kpdNya~~
s0,lai p0n pe lg,mmulekn stu pr0jek utk jana pndapatan..huahuahahaha..lai nk usahakn pr0jek lai ni bt0l2..n mgharap sgt ia brjaya..yeahh smangat2!!..
and...kalu brjye,kalau lah BULAN bt0l2 JATOH ke RIBA,pe yg akn lai bwat.......mesty lerr ucapkn Alhamdulillah dulu..^_^

brangan cjew =_="
1) yg prtme prlu lai settlekn trlbeyh dhulu adlah,mlangsaikan pnjaman PTPTN lai tu..da pndai pnjam,pndai2 lerr byr kan..3ta0n da ditangg0ng 0lehnyerr,dah timba plbagai ilmu n pgalaman p0n,dah brgelar alumni unisza jgak,tbe l mse utk mmblas blk kan..jgn nty jd 0rg yg hd0p tak mgenang budi..cam dlm iklan tv tuh..kui3 :P

2) yg kedua, lai terfikir nak ade kereta..gilerrrrr..skg lai mmg da jt0h cinta nan kereta,angau bt0i nak sbijik kereta..sjak jd cashier at stesen myk,hari2 lai d0k usyar kereta2 0rg..jelez si0tt bile tgk 0rg bwk kreta,canteq2 lak tu..nak jgk mmiliki satu..kan besh kalau de kereta sndri,takyah nak pnjam2 0r sewa2 keta 0rg laen lg dah..keta ak,ak pnye suka na watpe..hihihi

3) yg ketiga..lpas dah dpt kereta bru leh pk yg ketiga ni..klu tak,slagi tu lah jgn harap nak ade..ape tu?? handph0ne lah..ngee~~~~
nset lai skg r0sak,hampeh klu 0rg c0l 0r msg,mmg ley receive,tp bknnye ley tau p0n spe yg c0l 0r ape yg dimessagnyerr..skrin f0n lai takley pakai..tp gune gak la smpi skg,ta tukar2 wlup0n tr0k uz0rnyer..haha..tak kesa p0n,sbb lai p0n bkn minat sgt da msg2 at f0n ni..kdg2 lai 0ffkn cjew..susa la 0rg na cnteck..huhu..sbb tu la dye jt0h dtmpat yg ketiga slepas kereta..tp kire pnting jgak la kan sbb mseh t0p3..kikiki :P

lpas tuh,4,5,6 n sterusnyerrr........tbe2 ase,w0w gilerr,tak mampu nak bmimpi dah sbb ingat ptptn lai tu siket ka?? ingat kereta tu murah n snang2 je ke na dpt,,klu dpt p0n, nk bmimpi dptkn bnde laen tak mmpu dah pnyerr..haha..see,even nk berangan2 mat jenin lbih2 p0n trase trbatas..huh..

dah..skg ni usaha dulu..d0akn kjayaan pr0jek lai ni ye..
jgn pk bkn2,pr0jek ni halal yerr..haha..(0f c0urse lah)
lai tau,yg kedua n ketiga tu kemahuan jewrr bkn kperluan p0n..nafsu2..haisssyyhh
tp yg prtama tu mmg lai nak settlekn cpat2..takmau tangg0h2..

4 comments:

Shukri Mohd Ali said...

insyaAllah awak boleh capai semua tu...syaratnya kena usaha dan jangan berhenti berdoa :)

i will pray for you dear. amin ;)

Pondok Usang said...

ibarat pungguk rindukan bulan.. =)

aleen aiden said...

hee,jangan putus asa k..insyaAllah akan ada rezeki kamu.. :)

Lai Qma said...

shukri : time ksh yerr,insyaAllah sy inagt tu :)

p0nd0k usang : haha..lebey kurg la tu..hihi

aleen : 0ke,xkn putus asa..tme ksh ya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...